Re: OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Čtvrtek Duben 11 08:54:29 CEST 2013

Zážitek (osobní !) minimálně 15 let starý. Dostal jsem upomínku od VZP na zaplacení dlužné částky 0,- Kč. A k tomu příslušnou složenku. Na blbosti ale nemám čas, tak jsem to vyhodil. Po nějaké době přišla upomínka s výhružkou. Tak jsem rozhodl ze sebe udělal blbce a šel s tou složenkou na poštu, že mi ta sranda za tenkrát tuším 12,- Kč stojí. Ale neuspěl jsem a za blbce jsem opravdu byl. Na pobočce VZP jsem se dozvěděl, že ta nula vyšla z nějakého zaokrouhlení a dokud to nezaplatím, tak to oni neumí spárovat a pořád mi tam ten dluh bude viset. Nezbylo, než dát příkaz do banky a teprve pak se to podařilo zlikvidovat.
Král