OT Re: Bitcoin mining

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Duben 11 02:49:40 CEST 2013

> Kdezto ta zminovana mena ma ten problem vyroby penez z niceho
> uz v rodnem liste, je to princip jejiho fungovani.
> Nakonec z praxe: hodne lidi uvazuje o tom, ze si bude penize "vyrabet"
> pomoci graficke karty. Kolik asi lidi zvazuje, ze by si za nejaky svuj
> realny predmet byli ochotni si nechat zaplatit touto menou?
> Jiste uz hodne zdejsich clenu ma nejake ty vyrobene penize. Kolik
> z nich asi ma nejake penize, ktere dostali (a byli ochotni prijmout) za
> nejaky svuj realny predmet nebo vykonanou praci?

Cetl jsem ze diky predikovatelnemu, tlaky politiku a uplatnych centralnich
bankeru neovlivnitelnemu pribyvani Bitcoinu a jejich umyslnemu
distribuovanemu charakteru nenavazanemu na politiku nektereho statu -
povazuji financnici Bitcoin v soucasnosti malem za zlate tele - viz z
raketove rostouci kurs.

No predstavime - li si ze mame nekryte penize o jejichz tisteni neprimo
rozhoduje Kalousek&company a nekryte Bitcoiny o jejichz tisteni rozhoduje
predem zverejneny algoritmus - tak nevim .....

Zdravim