OT: realny zivot s globalizatory v dnesnim svete...

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 10 23:51:39 CEST 2013

Ja spis myslim ze ten grabnuty mail mozna ani neodpovedeli pokud si preplatku vubec vsimli, pokud vubec odpovedeli a proto mi zajimal prubeh tech udajne nikam nevedoucich hovoru.

pridavam esej o stupidite, uz delsi cas si to chci pustit, ale je to dost dlouhy
http://www.youtube.com/watch?v=aRSZeTPQFAE&feature=youtube_gdata_player

Odesláno z iPadu