Bitcoin mining (faktorizace)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 10 23:21:14 CEST 2013

Ja jsem SHA-256 nikdy nezkoumal, takze nevim, jak presne funguje, ale kazdopadne NP-complete problemy P resi v O(N), kdezto QC v O(sqrt(N)) - kde N je pocet stavu takze zase celkem brutalni rozdil.

Ale priznam se, jsem na dost tenkem lede, mam (skoro) za sebou jeden semestr kvantovky, ale jinak jsem se necim takovym jako je slozitost algoritmu nikdy hloubeji nezabyval.

Jakub Serych