Bitcoin mining

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Duben 10 18:01:08 CEST 2013

Sam pro sebe, vykonem dokazujete, ze nejste podvodnik. Cituji:
"Bitcoin šel jinudy – o zůstatcích se rozhoduje výpočetním výkonem. Kdo
má nejvíc výpočetního výkonu, rozhoduje, kdo komu co zaplatil.
Předpokládá se, že slušní lidé ovládají většinu HW a útočník nedokáže
získat dostatečný výpočetní výkon na to, aby je převálcoval."

http://www.abclinuxu.cz/clanky/decentralizovana-kryptomena-bitcoin
http://cs.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

Martin Hanek