Bitcoin mining

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 10 16:28:46 CEST 2013

 10.4.2013, 16:21:27

Adobe neni jedina firna, ktera pise grafickej soft. A kupodivu,
vyrazne lepsi vysledky pro intel davaji (skoro) vsechny.
Napr:
http://extrahardware.cnews.cz/recenze/intel-celeron-g1610-kolik-ztraci-dvoujadro-za-1000-kc-na-drazsi-cpu/strana/0/3
Je mozne, ze dolary pretekajici intel, zaplatil vsem. Ale je tez
mozne, ze se intel na softwarove-graficko-optimalizacni outsourcing
vykaslal, a misto toho delaji lepsi CPU nebo alespon lepsi
kompilatory.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz