Bitcoin mining

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Duben 10 15:28:00 CEST 2013

Protoze je to aspon ramcove o HW (CPU)...

> Hmm, protoze tu ted sibujeme s nejakyma PCckama a casem i serverama (bohuzel
> ty nejvykonnejsi jsem uz minuly tyden odvezl) tak jsem si ten SW na mining
> vyzkousel na ruznych strojich...mimochodem pokud potrebujete SW na zahorovani
> MB tak je to idealni - uz dlouho jsem nevidel nic tak pekne stabilne
> vytezovat CPUcko na vsech jadrech na 100%.
>
> Co me prekvapilo tak to je totalni propadak AMD CPUucek v tomto "testu".
> Treba CPU co mam doma AMD Athlon II X2 245e je vykonove srovnatelne s Intelem
> E5400 co zkousim ted tady. I co se tyka bezne prace je to AMD se mi zda lepsi
> [...]

Ta pocitana uloha je dost zvlastni, takze vyvozovat z poctu hashu nejakou
pouzitelnost pro jakykoli jiny druh prace je zcestne.

Opravte me, pokud se pletu, ale pri tomto pocitani jsou dulezite rychle
celociselne operace, pameti staci pomerne malo. Takze napr. velikost
cache, jinak pro "bezne" ulohy na PC dost zasadni, by hashovani nemela
temer ovlivnit.

Uloha je samozrejme dobre paralelizovatelna, proto je vic jader
vyuzitelnych skutecne blizko prislusnemu nasobku vykonu.

ZdraviM.P.