Velkoplosna tlac (poster) v Bratislave

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 10 12:38:36 CEST 2013

Dobrý den,

Dá se nastavit tak maximálně DPI, a kvalita normální nebo high. Projeví
se to jenom v rychlosti. Náš plotr Canon 8300 vytiskne A0 na GlossyPhoto
papír v nejlepší kvalitě za cca 17minut. To je zatím nejpomalejší, co
jsem tisknul. Plotr počítá, kolik ml které barvy na tisk spotřeboval, a
s rozdílem kvality žádný velký rozdíl ve spotřebovaném inkoustu není.
Jediné, co ovlivní cenu je použitý papír. Obyčejný matt 90g 39Kč,  matt
140g 56Kč, lesklý foto 240g 115Kč a samolepka 175g 122Kč (ceny za papír
+ inkoust bez DPH  na A2, vytažené z plotru a zprůměrované z několika
různých tisků).

S pozdravem,

--
  Aleš Filip