C166

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Duben 10 10:40:47 CEST 2013

> Nepotřebuji zdrojáky, stačí mi binárka.
> A mate i knihovny?
> Chtěl bych jen přeložit upravený firmware.

Obsahuje knihovny:
- flio (sscanf, sprintf asi pro float)
- libc (ruzne varianty, asi pametovy model)
- liblgnu, libxgnu (pomocne fce, jako napr. celociselne deleni)
- libm (ruzne varianty)
Vse ve verzi pro C166 a C167 zvlast.

Je tam i jakesi gdb aj.
http://rtime.felk.cvut.cz/~pecam1/c166_gcc.tar.gz (21MB)

Zda je to warez, nebo neni, to posudte sami. Mne osobne vadi skutecnost,
ze k tomu nemam zdrojak. Proto by to zrejme melo zaniknout a nemel by to
nikdo sirit, ani ta firma, ktera si tim vydelavala. Pokud vam to ale
pomuze prelozit stavajici zdrojak, pak to vidim jako prospesny krok.

Misto toho mi muzete poslat zdrojak, zkusim ho na svem systemu prelozit.

Zdravi Marek