Kontakt na vyvojarov pluginov do FF?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 10 02:08:36 CEST 2013

> Nový firefox si běžně vezme přes gigo ramky, někdy ho mám i přes 3GB.

Tak jsem to zkusil, otevřených zároveň 10 panelů s kdejakými blbostmi,
moře obrázků. Celková potřeba RAM pro FF je 246 MB, FF 20.0, Linux
openSUSE 12.2.

Kdepak máte chybku?

> jinak z nového krásného rychlého notebooku mám pocit, že je pomalejší, než
> když jsem měl 386-33, 8MB ramky a Win3 a důvod proč je zřejmě následující:

Jo, s tím naprosto souhlasím. Tuhle jsem zase musel zapnout NB Compaq
LTE5300 s CPU Pentium 133 MHz a W98SE a koukám, jak to všechno rychle
reaguje...

Demence dnešního software ve smyslu systémových nároků je mimořádná,
přitom nemám pocit, že by jeho funkce byla výrazně lepší/bohatší než
třeba v období výše uvedeného NB.

Linux jde docela mimo tento směr, ale ani u něj se nedá mluvit o extra
nízkých nárocích.

Tak trochu mám pocit, že se jedná o cosi jako je mechanismus kurvítek,
"žárovkové konspirace" apod. Je jen otázka, nakolik je to "samo od sebe"
a nakolik úmysl...

---
Jirka