Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Duben 9 19:48:46 CEST 2013

Quad melf je celke peklo, protoze na klasicky melf se pouzivaji pipety ktere
maji nasavaci plochu zakrivenou (ruzny radius podle micro/mini/maxi)
Ty quad jsou neco mezi, tzn plocha pipeta podfukuje, soucastka se otaci. A
melf pipety nefuguji temer vubec.
Quad melf ale pro zmenu mene plave na lepidle, hlavne v dobe kdy se i
lepidlo nanasi beznou sablonou a tak jej jej trosku mene nez pri
dispenzerech.

Jinak melf se stale hodne osazuje do veci kde jako jsou zdroje, nevim jestli
je to kvuli presnosti, nebo indukcnosti (jsou podle me vyrabene jinak nez
bezne chipove odpory, uz jen nazev rika "Metalized")

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: 9. dubna 2013 15:38
To: HW-news
Subject: Re: Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

Orientacne som sa kukol k Farnellovi, a tie hranate valceky stoja dvakrat
tolko ako okruhle (podotykam ta ista 1N4148 od toho isteho Vishay; pritom
okruhla 1N4148 od Diotecu stoji snad pol tolko co ta okruhl Vishay...) Ja
viem, ze Farnell nie je prave dobry etalon cien, ale toto predsalen o niecom
horori... :-)

Okrem toho snad neexistuje suciastka v miniMELF ktora by nemala ekvivalent v
1206/0805, SOT23 ci niecom podobne normalnom... A tak, kym chapem, ze ten
miniMELF je len zhodnotenie existujucej technologie vyvodovych sklenenych
pozdier, vobec nechapem, naco je dobra ta kvadratura kruhu...

wek