Konektory pro studene konce termockanku?

Úterý Duben 9 16:30:10 CEST 2013

Neni na prakticky test. vzal jsme 220u 200V kondenzator nabil na 40V
k jedne noze priletoval drat 0.2mm a na druhou to slusnul.
Privarene to je, ale o klvalitnim spoji  bych nehovoril pri trose nasili se
to urvalo.
Pri 100V to ale jiz drzelo dobre a dratek se prerval jinde nez v miste
spoje.
Kondik CapCon z PC zdoje.

Martin