Konektory pro studene konce termockanku?

Úterý Duben 9 15:53:45 CEST 2013

Pana Vackare neznam, ale ciste technicky proc ne, vse je jen otacka
velikosti onoho ulozneho kondenzatoru, s patricne dimenzovanym
kondenzatorem svarite i dve kolejnice na toz nejake dratky

http://www.youtube.com/watch?v=yabesdeGKJo