Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 9 13:26:20 CEST 2013

Mám tu cosi takového (prostě hranatý váleček, v průřezu kulatý čtvereček
;-) ) a dlužno podotknout, že se kutálí i ten. Stačí mírně větší
počáteční impuls...

No ale jak píšu, není to nic, kvůli čemu bych ta pouzdra považoval za
nejhorší. Od vejce položeného na hladký stůl taky nečekám,  že tam nutně
zůstane...

---
Jirka