Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 12:30:56 CEST 2013

Na wikipedii maju vystizne vysvetlenie tej skratky, "Most End up Lying on
Floor".

Naviac, vsetky ostatne suciastky kam padnu tam zostanu lezat, miniMELF sa
mi vsak este nikdy nepodarilo najst.

Mam skore asi tak 3:1... Esteze ich tak casto nemusim letovat... ;-)

No, povedzme ze vselijake tie *GA su z celkoveho pohladu horsie (a tie CCGA
su fakt silna perverzita); ale ak zavedieme "mernu najhorsost" vydelenim
poctom vyvodov, tak ten miniMELF podla mna zarucene vedie... ;-)

wek