[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Úterý Duben 9 12:04:14 CEST 2013

To mate pravdu, ale stejne tak neni normalni inkasovat od souseda 14.3Kc za
to ze jste si doma vyrobil a spotreboval kWh.
Z cehoz je videt, ze nejde o trh ale o nejaky totalni paskvil v kterme se
vy rozcilujete nab b, ale a byste rad inkasoval.
Reseni je jednoduche a jiz jsem ho zde nadnesl. Stejny postup jako u
stavebniho sporeni. FV se stejne jako stavebko bude ridit tim co plati ten
ktery rok a letos prijmeme zakon podle ktereho provozvatel FV neplati za
systemove sluzby a zaroven mohou za svou elektrinu dostat jen tolik za
kolik CEZ prodava silovou elektrinu. Rika se tomu trh a rovne prilezitosti
Vyhovuje?

Musi FV je preci naprosto konkurnece schopna ba co vice vy mate obrovskou
vyhodu v tom ze na rozdil od CEZ nemusite kupovat uhli uran ani stavet
prehrady.Cili budete vykazovat vesti zisky nez CEZ a CEZ je nejziskovejsi
firma v CR :-)

Martin

>Placení za "systémové služby" by asi bylo v pořádku, kdyby šel proud ven a
>zpátky. Jenže tady jde o placení za to, co FVE vyrobí a co se spotřebuje
doma, >čili ani nepřeleze práh domu!