OT Jaderna energetika v malem (Jak legalne zastavit provoz FVE)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 06:34:42 CEST 2013

Ked uz teda je ten piatok...

Nechcem byt cynicky, ale fakty su podla mna take, ze to je len otazka toho, aby prislusnych trecich plochach zacala mastit ina partia. Treba im vsak dopriat cas - mastici nie su ludia, co vidia a rataju na viac nez par tyzdnov, mozno mesiacov, dopredu.

Toshiba, zda sa, to nateraz vzdal; tipujem, ze Fukushima zohrala v tom vyznamnu rolu. na druhej strane silne pochybujem, ze tie "ine partie" na to maju technologicky aj ludsky. A uz urcite nie Rusi; bez toho aby som im chcel podcenovat, oni nemaju tendenciu veci dotiahnut do skutocne dlhodobo bezproblemovo fungujuceho stavu, nehovoriac o potrebnych pociatocnych investiciach, ktore u nich jednoducho prave prehajdakava niekoko jedincov na rozne sukromne krizniky, anglicke futbalove kluby, a podobne. Plus su to zrovna ti jedinci, ktori na tom nemaju ekonomicky zaujem...

"[...] it wouldn’t be economical to switch until crude oil prices (now at about $90 per barrel) reach $140 to $160 per barrel"

http://www.newsminer.com/news/local_news/why-nuclear-energy-is-on-hold-for-alaska/article_51958987-2a69-5528-aa4b-fd2755913460.html

wek