Re: Jak prodávat kompenzační kondenzátor pro domácnost :-)

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Duben 9 02:34:49 CEST 2013

Jak to vlastne funguje? Myslel jsem, ze nizsim napetim vznikne vetsi proud a tim vetsi ztrata na vedeni... Z nize uvedenych textu plyne nizsi napeti i nizsi proud, jak to?

Odesláno z iPadu