Konektory pro studene konce termockanku?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Duben 9 02:26:28 CEST 2013

My na to mame letite trafo s nepopsanym vystupem, takze nereknu jake
proudy tam vlastne tecou. Jeden pol na uhlik a druhy na kleste z GESu
za 50 korun. Neco jako tohle
http://img.directindustry.com/images_di/photo-g/thermocouple-welder-86559-2623891.jpg
ovsem v "lidovem" provedeni. Navic ten prostor svarovani je v plexi
krabicce, coz neni od veci. Do serie "soupak" 0,7 Ohmu pro tenci
draty. Ve stredu bych to mohl vyfotit, pripaden neco zmerit.

Lukas Burda