[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 8 23:15:14 CEST 2013

 8.4.2013, 23:08:01

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Robert Baranka napsal:

> Kurna, piatok. To tie tyzdne letia...
V Absurdistanu se deji ledasjake podivnosti. To ze patek nasleduje po
vykendu, misto toho aby mu predchazel, patri k tem mensim.

> Sme v odbornej konfere, mate v podstate dve moznosti:
> 1. za svoje postavit zdroj elektrickej energie, a lacno ju predavat - vasa
> lacna konkurencia zabije drahu z FVE, TE, VE, JE, ...
> (ja totiz neverim, ze sa da zrealizovat nejaka statna zakazka - elektraren
> nevynimajuc - na ktorej by sa ktosi nenabalil)
> 2. absolutne prestat vyuzivat elektricku energiu a presvedcit o tom co
> najvacsi pocet ludi (vsetkych) - kde niet dopyt, ponuka zakape aj sama
V Germanii to uz soudruzi maji osetrene. Kdyz fouka opravdu hodne, a
nemecka prenosova sustava, ani s pomoci cechu a polaku, nezvladne
prenes vykon ze severu nekam na druhy konec evropy, tak se vetrniky
proste odpoji. Provozovatele ale dostavaji zaplaceno stejne, jaky by
vyrabeli a dodavali do site.