Konektory pro studene konce termockanku?

Pondělí Duben 8 22:09:14 CEST 2013

Vy si chcete vyrabet vlastni termoclanky?
Poud ano tak termoclankove draty se svari v elektrickem vyboji mezi
uhlikovymi elektordami, volitelne v argonove ochranne atmosfere, ale neni
to nutne.
Omega na to prodava stolni svarecku velikosti krabice od bot, za lidovych
50k Kc
Bezni smrtelnici kupuji termoclanky jiz svarene na ebay.
Technicky by mel jit pouzit i autogen.

Pokud myslite spoj mezi termoclankovym dratem a kompenzacnim vedenim tak
tam jde pouzit i lisovanou spojku.

Martin