Konektory pro studene konce termockanku?

Pondělí Duben 8 21:30:54 CEST 2013

Kdyz jsme u tech termoclanku - jak svarit ty dva termoclankovy draty na
snimaci strane? A na druhe strane to staci dat do bezne svorkovnice na
DPS v blizkosti teplotniho senzoru? Jde mi o presnost 3-5 stupnu pri 200
stupnich.