[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Pondělí Duben 8 16:05:51 CEST 2013

No vidite a zakon ktery by pivovaru Dracek Fracek priznaval 0,1Kc by byl
Ustavnim soudem zrusen protoze by slo o nedovolenou verejnou podporu a
stejne by se podle meho melo postupovat u dotaci pro FV a dalsi.
Pokud v parlamentu odhlasuji, ze  obyvatel Brna jsou otroci,kteri musi
plnit prikazy obyvatel Prahy opet půjde o nperipustny zakon,ktery ustavni
soud zrusi.
Princip je ten ze nejsem absolutistickou monarchii v kere je 200
monarchu,kteri mohou odhlasovat sebvetsi kravinu.
No a podle meho jsou FV jiz za hranou toho co si stat muze dovolit.
Ono to vypada jak malickost ,ale 1bilion korun je jeden bilion korun,
celkove skody zpusobene druhou svetovou valkou vycislila vlada po valce na
0,356 bilinu v cenach roku 1945.
Dalsim krokem v teto hre je totiz Kypr aneb okrademe ty co si nasporili a
nuzcasnili se nasich mejdanu.

Ale to sem uz nepatri.