[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Duben 8 15:49:04 CEST 2013

Freon byl omyl, nikdo nepredpokladal tak tragicky dopad na zivot lid a
zvirat.
Cigarety - po nich se hubne a clovek se uklidni. Dopady se ukazaly az
pozdeji.
FVE - od pocatku se vedelo ze je to omyl - vice energie spotrbuji na vyrobu
nez symy vyrobi. Take se vedelo o porblemech s regulaci site.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Stanislav Šmejkal" <smejkal na smejkal.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 08, 2013 3:30 PM
Subject: Re: [OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Dne 8.4.2013 15:09, Martin Hanek napsal(a):
> A je to i tento pripad? Tezko. Pokud narazite na zakon o vedouci uloze
> KSC, tak
> nevim jestli byl zakon prohlaseny za zlocinny. Nikdy jsem to neslysel.
> Dokonce
> ani komunisti nemeli v zakonech napsane ze budou vrazdit lidi, takovy
> tvrdaci
> nebyli.

Ono to neni o KSC, ale spis o vyrobe freonu, DDT nebo cigaret. Vzdy slo v
danou
dobu o legalni cinnost

Akcionar Phillip Morris ČR a.s. ma prijem z dividend,
solarnici maji prijem z dotovaneho proudu nebo danoveho bonusu,
exkomisar Spidla ma pohadkovy prijem jako rentu z EU,
Stanislav Gross si uziva vydelku z akcii zkrachovale Moravia Energo,
prislusnici komunistickych represivnich ogranu pobirali|ji rentu,
poslanci zneuzivaji nahrady jako nedaneny prijem,
rodinni prislusnici zamestnancu CD uzivaji ostatnimi placenou sluzbu zdarma.

Vsichni maji tyto prijmy a pozitky legalne, jejich "legalne" se neslucuje s
mym
"moralne", takze si techto lidi vazim pouze tehdy, pokud aspon sami uznaji,
ze
jejich pozitek je svinstvo.

Jedina otazka zni, zda se s tim da zpetne neco delat. Staci si precist jen
seznam vyjimek v zakone o danich z prijmu. Jeden ministr se o to pokusil -
jmenuje se Kalousek a drtiva vetsina naroda si s nim utira rit.

Standa