[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 8 15:26:19 CEST 2013

Ok, nebudeme to dale rozvadet. Ja to proste beru tak, ze ten zakon ze
platny a ty subjekty, ktere se do toho zapojily, v absolutni vetsine
postupovaly podle tohoto zakona. Pokud ne, mely by to prislusne organy
resit. Ale i kdyby jej treba ustavni soud zrusil, bude jen neplatny.
Dusledky takoveho korku nedomyslim. O tom jestli je "rozhodne
nelegalni", jak psal pan Gregor, podle me nemuze byt rec.

Martin Hanek