Konektory pro studene konce termockanku?

Pondělí Duben 8 12:16:35 CEST 2013

No vida tak tohle byl presne muj prvni napad, dokonce i ty Omega konektory
jsem chtel pouzit stejne jen asi na vysku. Bohuzel cena konektoru to
zabila, v neposledni rade cidlo na kazdem vyvodu u 8 termoclanku je trochu
neprakticke. ADT7320 je kanon na vrabce, ale mam ho tu a beru to tak trochu
jako pruzkum bojem tak tam chci neco s solidnim rozlisenim a tak sem si
dovolil luxus cidla za 60Kc, i kdyz mozna nakonec skoncim u njejakeho
SOT23-5
Martin