OT - Prispevek na solary

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 8 07:53:39 CEST 2013

A tady me stal kwh vloni okolo 1,90 - to by si moc nepomohl, aneb nechcete mu delat poradce ?:-)

Ono to asi bude o tom mit fabriku tam, kde potrebuji mit vyrobky. Ja si to ale vysvetluji tak, ze zkratka tahle lobby mela tehdy lepsi kone, kdyz slo o FVE, nez ta odberatelska lobby. Ale treba se pletu.

Ted je potreba najit vinika a stejne z toho nic nebude, nic se nevyresi.

Jinak ty vlaky zase rekuperaci cast energie vraci do site a kdyz ten novy si vyrobil vlastni odlehcene vlaky, tak asi vi proc (obrovska uspora na pronajmu trate).

Odesláno z iPadu