webasto c

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 7 22:28:51 CEST 2013

Píchne se na to klasickej KKL VAG kabel a k tomu software od Webasta. Měl by
jít najít na netu. Teoreticky by měl něco vypsat i VAG-COM, ale ten vypíše
maximálně chyby.
W-bus bych řekl je jenom na komunikaci komponent nebo proleze klasicky přes
k-line.
Něco bude určitě i zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=70154&postdays=0&postorder=asc&s
tart=0