Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Duben 6 14:27:55 CEST 2013

No jo no, tak kdybyste jeste objednaval, tak po stovce klidne par kusu
od vas vezmu, ale kvuli 4 ks ktere by na pec asi stacily si v Cine
kamarada hledat nebudu (a je to urcite tezke, tak predpokladam doprava
bude o dost drazsi nez ta telesa v malem...)
U tech peci by mi asi vadilo, ze to tezko osadim oboustranne - rucne mi
to slo bez problemu, soucastky na druhe strane se nehly.