1/3 AAA NiMH

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Duben 6 13:18:26 CEST 2013

Hm, zil jsem v domeni, ze Iadj je par mA. Ted jsem kouknul do TI, ST,
Fairchild datasheetu a vsichni maji Iadj max 100uA. Takze ten to tolik
neovlivni.
Lisi se v minimalnim proudu zatezi, aby obvod reguloval (5-10mA)
Jaka konkretni LM317 byla pouzita?
Tech 56Ohm je opravdu 56Ohm?
Jen pro jistotu... Za tim trafem je usmernovac a kondenzator (nejspis
jo, ale psane to nebylo)
Kdyz se baterka vyhodi a odpor da do zeme, tece porad stejny proud?

PK.