C pic MPLABX HiTech9.80

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Duben 5 11:20:24 CEST 2013

No myslel som, ze keby ste to pisal v asembleri, tak to hned vidite, kde
robite chybu.

Mne sa stava ze mi prekladac v mode PRO vyoptimalizuje nejaky kod, proste
na zaklade nejakych algoritmov vyhodi pasaze kodu, o ktorych si mysli, ze
nie su podstatne a vysledok potom vo finale nechodi dobre. Takze niekedy
mam pocit ze pisat kod v asm je rychlejsie.

A.