OT: Jaký fo»ák?

Pátek Duben 5 09:43:44 CEST 2013

Dobré dopoledne,

	děkuji vąem za tipy. Třeba se něco z toho podaří získat za tuto fajn
cenu :-) Nehledám fo»ák na tahání venku, ani na umění, potřebuji
přístroj, který umí vyfotit věci na stole do dokumentace a nebo
obrazovku osciloskopu tamtéľ. Na věci ostatní mi stačí moje staré
mjůčko. Ten Canon vypadá velmi fajn, dal by se tahat i ven :-)

	Saąa Svobodová

Dne 5.4.2013 8:20 Pavel Kadečka napsal/a:

> Mám Canon A720, ten plný manuál umí, čas, clonu i ostření si můľete
> nastavit ručně. Na aukru je teď asi za 800.
>
> Plný manuál měl i starąí Canon A510, ten jsem taky měl. (A budou to
> uměl i příbuzné přístroje A520/A530/A540.)

Daląí informace o konferenci Hw-list