[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 5 08:50:45 CEST 2013

Nevim jaky je prumer sroubu k tomu stoupani - z toho vyjde jeho
samosvornost - je neprijemne kdyz vreteno vlastni vahou sjizdi (myslim
bez napeti) - protoze pak se zapomenete, vypnete masinu a vreteno i s
drahou frezou vam drcne to prave vyrobeneho vyrobku
ja mam tenhle problem na svy masince - protoze jsem mel kratkej
kulickovej sroub jen se stoupanim 10mm a vreteno ma 3kg - musel jsem tam
dat malej balancer

a druhy problem pokud tam nejsou kulickove srouby je ten, ze tezke
vreteno nadmerne zatezuje tu matku na sroubu - pak se stane to ze v
lepsim pripade bude ubyvat matka - to se da dotahovat (nebo tam dat
matku se samovymezovanim - bude ubyvat rychleji ;-) a nebo co je horsi
tak se ojezdi sroub (vetsinou v jednom miste, kde se pohybujete
nejcasteji) a to je pak na vyhozeni - pak se neda seridit vule

Radek Vicek