Cortex-M0 gcc problem

Čtvrtek Duben 4 20:27:24 CEST 2013

Zasobnik lze umistit libovolne zmenou ve scriptu pro linker, zatim to
necham byt - ze zasobniku to sezere asi jen par kB, zasobniky tasku se
stejne alokujou na halde a cert vi, kdyz nekam predam alokovany buffer,
co s tim knihovny od ST budou delat a jestli to tam nebude sypat DMA (je
to ve zdrojacich ale tolik casu nemam abych se to snazil dukladne
pochopit (nejvic staticky alokovane pameti sezerou stejne knihovny pro
ethernet a tam buffery pro DMA budou urcite))
A co je nejhorsi, potrebuju rychle sypat data z AD a to samozrejme chci
taky skrz DMA, pak to pujde na ethernet jako UDP takze se CPU bude
celkem flakat ale pamet dostane zabrat - i proto by zasobnik v CCM mohl
zrychlit beh CPU
Nejlepsi by bylo do CCM nacpat zasobniky tasku a hlavni zasobnik,
ale....  Je dost blbe ze proste nemam v aplikaci rozumne vyuziti pro
tech 64kB