Cinske CNC 4axis stojky + 3D modely?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 4 16:39:07 CEST 2013

Ale to neni spatna metoda, ne?
Co se Vam na ni tak zasadne nelibi?
Nebo se bojite, ze to Autodesk casem zpoplatni?
To, ze se dneska spousta veci resi on-line na serveru poskytovale
sluzby (tedy vznesene receno v cloudu) zacina byt dost bezne.
A pokud si pak model muzete bez nejake dalsi zavislosti stahnout
k sobe, tak mi to nijak omezujici nepripada.
Aspon se uzivatel nemusi starat o upgrade a prubezne vylepsovani
toho SW, ktery zrejme bude dost podlehat rozvoji (protoze to jeste
asi neni stara a "usazena" technologie).

PL

**************************************

From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 04, 2013 4:25 PM
Subject: Re: Cinske CNC 4axis stojky + 3D modely?

On 4. 4. 2013 0:00, Pavel KREJCI wrote:
> Nevim jestli tohle by mu pomohlo. http://www.cadstudio.cz/123d
> Ja se to teprve chystam vyzkouset.

Zaujalo ma to (konkretne ta vyroba 3D modelu z fotografii), tak som si
povedal, ze to vyskusam.

Pri tretej ziadosti o registraciu alebo prihlasenie (jeden krat pri
stahovani, dvakrat v samotnom programe) som sa rozhodol precitat si, co
sa to vobec deje. Vyberam to dolezite:

Nasnímané fotografie z různých směrů uploadujete pomocí jednoduché
klientské aplikace na cloud server Autodesku, kde dojde k převodu na
otexturovaný 3D model. Ten si můžete stáhnout a dále jej upravovat...

Je to asi len vec nazoru, ale na niecom takom by som nepostavil ani
podnikanie, nie to este hobby.

-m-

PS. Ta "jednoducha klientska aplikacia" na upload ma 132MB. Teda mala. RIP.