[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 3 21:40:36 CEST 2013

To s tim RT a jadrem Windows jsem si myslel taky, ale na napr. na cnc.cz
jsem cetl nekolik prispevku lidi, kteri reportovali, ze jim Mach3 na Windows
bezi lip, nez LinuxCNC. Taky se mi tomu nechtelo verit.

Zatim o tom vim prd (jenom to, co mam nacteno). A z toho mam dojem, ze
Mach3 ma lepsi podporu pro pripojitelny HW, pro ruzne krabicky, ktere pak
uz ve sve vlastni rezii ridi drivery. U toho EMC2 je snad nejaky HAL, ale pry
je to desne obtizne pouzitelne, az nepouzitelne.
Protoze jasna principialni bolest takovych systemu je pozadavek na presne
a rychle casovani step/dir rizeni, tak tady by se nejaka krabicka (pak uz klidne
pripojitelna i pres USB) docela hodila. Navic ja do toho chci zapojit i prime
odmerovani, a to asi bez nejake krabicky predpokladam nepujde.

Docela me to mrzi, protoze reseni na Linuxu by mi bylo zhruba 458x milejsi.
Vim, ze pro EMC2 se pouziva HW podpora generovani kroku pres tu popularni
kartu s FPGA, ale je to takove nejake uzavrene reseni, navic ta karta myslim
zadnou moc inteligenci do toho nevnasi, stale je zatez se step/dir ponechana
na PC (aspon si to myslim).

PL