[OT] Nakup z eBay, odeslano z UK - jak je to s DPH?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Duben 3 20:40:36 CEST 2013

No jestli by bylo jak to otestovat, tak to klidne zkusim.
To znamena, ze motor ma 200kroku, driver je na 1/8 => 1600 kroku na otacku.
Asi udelam to, ze vezmu uC, poslu do driveru 1600 kroku (s nejakym
rozjezdem) a zmerim kam dojel.
Ted jak mam 50 a 1/16, tak to vychazi na 800 na otacku a kdyz jsem dal
test cyklovat z aktualni pozice v jedne ose +/- 99mm, rychlost 60mm/s,
zrychleni 200mm/s^2 (9mm na plnou rychlost za 0.3s). tak to davalo
tech 3.6s od kraje do kraje a vratil se zas doprostred.
O kolik se to muze seknout? Je fakt ze jsem to jel nasucho a nezkusil
jsem na zacatku a konci vyvrtat dirku abych overil, ze je to fakt
stejna pozice.

PK