ventilator na starsej grafickej karte

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 3 09:34:47 CEST 2013

Zdravím,
  domnívám se, že 12V je skutečně standard. Některé venty se daly připojením na 5V rozběhnout s nižšími otáčkami, což pokud stačilo na chlazení, výrazně pomohlo snížit hlučnost. Druhá možnost byla na 7V - mezi 5V a 12V. Zdroj ale musel být řádně zatížen, odlehčený by mohl při rozběhu ventu vypnout aktivací přepěťové ochrany na 5V.
    Zdraví Pavel