Mereni provoznich parametru laboratorniho zdroje (bylo: Re: Proudovy omezovac 4A)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 2 23:20:55 CEST 2013

Dík za inspiraci, ale tenhle bastl je to pro synovce , je mu 12 let a s
elektronikou začíná.
A zdroj je to co nemá a stále to táhne na baterkách, nabíjí tužkovky
atd.....
Ta "hračka" mu nadělá spousty práce  až bude starší postaví si něco
určitě lepšího - viz inspirace od Tebe, mimochodem pěkné věci.

Hlavně to bylo za babku, ty moduly LED-metru MODRÉ !!!
http://www.ebay.com/itm/251151932798?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
   + deska zdroje vyšly na pár korun.
   ( na proud jsem koupil červený
http://www.ebay.com/itm/261098072507?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
- měření za 50 kč  :-) )
a bude to ještě navíc plnit funkci vánočního stromečku....

Já to chci na stole poskládat, vyzkoušet, pak to zas rozeberu a dostane
to jako stavebnici .  Bude z toho mít větší radost, když si to poskládá sám.