Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 2 20:09:34 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 2.4.2013 od Admin HWnews:

> No tak jsem ten Netgear odvolal - prosel jsem jeste fora a opravdu
> od tehle firmy je to asi loterie... :-( Je zajimave, ze uz pred lety
> jsem si Netgear dal na seznam firem od kterych nic nebrat -
> nepamatuji si proc, ale tenhle switch me fakt zaujal.

Sakra, sakra, nechtěl jsem tě odradit... Spíš jsem si říkal, že když
budeš hodně spokojený a pošleš za čas dobré reference, možná bych do
tohoto nového také šel :-)

Já také nevím proč, ale ta firma se mi docela líbí. Nicméně v poslední
době s nimi fakt nemám dobrou zkušenost. Je to blbý.

> Tak jsem zase usetril ;-)

:-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory