Proudovy omezovac 4A

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 2 19:45:57 CEST 2013

Nema prosim nekdo zapojeni od toho regulatoru?
Jde mi jen o vyvedeni napeti pro mereni proudu. Pocitam ze tam nekde
bude napetovy vystup toho bocniku patricne zesileny .....

  Proudovy omezovac 4A Podla tych fotiek su dierky na pinhead na opacnej
strane ako R.
Jedna dierka je na GND a od druhej vedie spoj na pin 4 hlavneho IO, co
je podla datasheetu vstup EN (Enable pin. Drive EN pin high to turn on
device, drive it low to turn it off. Floating is default high).