Spotreba PHY Re: STM32F4 ethernet MII

Úterý Duben 2 11:44:14 CEST 2013

Mam tam LAN8710, nakonec jedina komplikace je QFN pouzdro ale fakt se
horkovzduchem da, uz v tom mam rutinu kdyz jsem ho 2x menil ;-) Asi jsem
si QFN oblibil, az budu delat zas sablony na pastu tak tahle bezna
pouzdra nekam na kraj prihodim a budu to pouzivat (stejne jsou MCU
vetsinou levnejsi v tomhle pouzdre). Osvedcilo se mi nejdriv bezolovnate
pouzdro zolovnatit ;-)