problemy s FT232BM - vyreseno

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Duben 2 10:09:32 CEST 2013

Byly tam mini PC kde se nic nedalo pridat a meli jen USB rozhrani. K tomu byl dotykovy monitor.

Mechaniku si zakaznik delal sam, zaplatit nejake prumyslove PC s dotykovym panelem a odpovidajicim krytim

nechtel. Bohuzel. Nas zakaznik nas pan.

J.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Tuesday, April 02, 2013 9:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: problemy s FT232BM - vyreseno

Dobry den,

chcel som sa spytat na nieco podobne. A to, ze preco sa ako rozhranie pouzilo USB, ktore je urcene do kancla a nie do priemyselnych aplikacii? Na to su predsa CAN, RS485 alebo RS232... Ked tam uz je PC, tak tam bude s najvacsou pravdepodobnostou aj seriovy port, pripadne kupit kartu s COM a vrazit ju do toho PC by bolo jednoduchsie a urcite aj lacnejsie ako sa tahat a riesit problemy s USB. A to si myslim, ze to USB bude mat este nejaku featuru o ktorej netusime. Proste ma zaujima preco sa pouzila kancelarska zbernica v priemyselnej aplikacii?

A.