Test

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Duben 1 23:46:59 CEST 2013

Hech, bol som pri tom ked sa zastavoval, na najblizsie 2 roky ostava
naozaj len ta ovocna zahrada. Mozno si postavim nove hodiny, asi sa
pozrem k tebe do obchodu ci tam nemas nejaky zaujimavy material :-)
Velmi by som chcel zohnat krokove volice ale nejak sa mi nedari...
Testoval som mailbox v telefone. Konecne som sa zbavil nepruzneho
nadnarodneho francuzskeho molochu, ktory cenzuruje prevadzku a
neposkytuje imap a presiel k malemu lokalnemu operatorovi na opticky
kabel. Ide to udrzatelne oboma smermi 100mbps dokonca aj na SK/CZ. Ping
na pocitac do kanclu 2.5ms, niekedy mam pocit ze cez remote desktop mi
to scrolluje rychlejsie ako ked sedim fyzicky pred pocitacom :-)

b.