Hodinky ESV3

Pondělí Duben 1 19:57:12 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	děkuji za odkazy, já si na počítač tu ruštinu budu muset také nějak
nahrát, jinak nevím.

	Na tomto odkazu parametry nevidím, nebo jsem slepá, ale na tom druhém
http://zapadpribor.com/esv-3/ jsou.

	Co to je proboha za síť 115V / 400 Hz? Určitě zase nějaká armádní
vychytávka z tanku nebo ponorky?

	Nic méně to znamená, že je zase uložím někam do škatulky a třeba se
někdy budou hodit, jen nevím na co a kdy. Stavět k nim měnič mi připadá
poněkud absurdní. Ačkoli, proč ne? :-)

	Saša Svobodová