STM32F4 ethernet MII

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 1 19:17:52 CEST 2013

Muzu mit dotaz? Kolik to basti? Ja jsem uz na ten solarni regl pripojil
ethernet rozhrani - konkretne Moxa NE-4100 coz je sice trosku chytrejsi
vecicka (v podstate neco jako Xport), ale ta spotreba me moc nenadchla -
zere to cca 1.5W, coz je na me pomery a potreby docela dost.

Nicmene mam tu treba i Spinet a Xport a ty spotreby jsou vesmes
stejne...co tam zpusobuje takovou spotrebu? Buzeni tech linek?

RV