snimanie obrazovky pod win

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 1 10:14:02 CEST 2013

A já tvrdím, že to vůbec žádný problém není, když se ví jak na to a
hlavně když je na to odpovídající technika. Tím myslím fotoaparát, který
umí plně manuální režim
a mám možnost si cokoliv nastavit.  Myslím tím třeba i extrémní
cittlivost čipu ( dnes není problém  ISO 12800 ) versus krátké časy,
nebo naopak.
Vše záleží na tom co snímám a za jakých podmínek....