LED osvetleni

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 29 19:12:32 CEST 2012

 29.9.2012, 19:04:26

60W zarovka sviti cca 650 lm. I kdybych pocital, ze napajeci obvody
maji skoro 100% ucinost, musela by ledka mit merny vykon 216 lm/W, coz
IMHO zadna komercne produkovana ledka dosud nema. Nejlepsi LED maji
tak 160-170 lm/W pri znacne modrobilem svetle. U teplych barev je to
jeste mene. Cinska produkce zatim nedosahuje ani techto hodnot, max.
cca 90lm/W, bezne cca 60 a nejlevnejsi kousky nekdy sotva 30.
Takze ten vas vysledek bude opravdu hodne subjektivni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz