[OT] LIDL regulator kurenia

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Září 29 12:36:14 CEST 2012

Zatím jsem skončil na tom, že nemám klíč 32 mm na povolení původní matice.
:-(
Spíše to tedy vypadá na menší závit než M30.

Jinak jsem na ventilu našel označení "DN10"

Máte pravdu, Lidl je pověstný tím, že nedělá problémy s vrácením zboží.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimir Nerud
Sent: Saturday, September 29, 2012 9:13 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] LIDL regulator kurenia

Jestli mate ventily Heimeier (na 90% mate), nebo jakekoliv jine, s
nejbeznejsim pripojovacim zavitem M30×1,5 pak nebude zadny problem. Pokud
mate treba Herz (nektere maji M28×1,5), pak muzete dokoupit redukci, stejne
tak k drtive vetsine jinych. No a pokud mate uplne exoticke ventily, na
ktere by to cirou nahodou nepasovalo, tak to proste kupte, vyzkousejte a
zase v klidu odneste do obchodu. Mam osobni zkusenost, ze Lidl vrati penize
bez sebemensich problemu i za zbozi koupene v jinem Lidlu.
Vladimir