[OT] LIDL regulator kurenia

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Září 29 11:23:53 CEST 2012

Je potreba se ujistit, ze mate kompatibilni ventil (existuje nekolik typu), a pak se skutecne jen odsroubuje ta plastova/kovova matice puvodni hlavice a nasroubuje ta nova. Nektere hlavice maji jeste zapadku proti zlodejum - matici lze utahnout, ale ne povolit, ale na to staci si matku dobre ze vsech stran prohlednout a najit misto, kam se strka v pripade povolovani takovy plechovy klicek a budto si udelat prislusny paklicek nebo si pomoct nejakym vhodnym sroubovakem nebo jinym nastrojem.

Jakub Serych